Who's online: steelo, Kato , dyna13, fatbat, rodders, Omzz48, Bob13, John.R, Baloffski, Guests: 169
3/4
  • carbon fibre Posts: 385
    Stage 1 Poster carbon fibre
    11 Jun 2018 06:30 PM
    See ya'll next weekend
    weather looks great, bike and beer is the recipe.
    cheers
  • Quack Posts: 26
    Stock Poster Quack
    11 Jun 2018 08:03 PM
    Unfortunarrly, cancelled my room . 
    Bike running like a bitch with canned map after re cam.
     Dyno not happening till next week.
     Have fun and hope another run happens sooner than later.


  • johno1 Posts: 191
    Perth, NOR
    Stock Poster johno1
    11 Jun 2018 09:33 PM
    Unfortunate for you Doc.....handy for me, I grabbed your room.
    See you all Saturday 
    Johno
  • killerchef Posts: 1210
    Performance Poster killerchef
    12 Jun 2018 08:29 PM
    albany crew all locked & loaded.  looking forward to a great day/night of many laughs & beers.   weather is going to be beaut.   see you boys in gnowy stix.  
  • mickle Posts: 1866
    Meadow Heights Victoria
    Motor Head mickle
    12 Jun 2018 08:59 PM
    Quoting killerchef on 12 Jun 2018 08:29 PM
    albany crew all locked & loaded.  looking forward to a great day/night of many laughs & beers.   weather is going to be beaut.   see you boys in gnowy stix.  
    I thought you always had shit weather down there, you been tricking?
  • keith Posts: 1622
    Perth West Aust {SOR}
    Motor Head keith
    12 Jun 2018 09:17 PM
    Quoting killerchef on 12 Jun 2018 08:29 PM
    albany crew all locked & loaded.  looking forward to a great day/night of many laughs & beers.   weather is going to be beaut.   see you boys in gnowy stix.  
    Quoting mickle on 12 Jun 2018 08:59 PM
    I thought you always had shit weather down there, you been tricking?
    Weather beaut Mickle, means less than 10mls rain down there, See ya Fri KC.
  • carbon fibre Posts: 385
    Stage 1 Poster carbon fibre
    12 Jun 2018 10:07 PM
    Quoting killerchef on 12 Jun 2018 08:29 PM
    albany crew all locked & loaded.  looking forward to a great day/night of many laughs & beers.   weather is going to be beaut.   see you boys in gnowy stix.  
    yep, sure will.
    I spoke with manager of the Gnowy Pub, guess what, they don't do lunch. Doh!
    BUT, he is going to feed us, basic menu, burgers n such, but food will be available.

    I expect to roll into Gnowy right on midday. 
    Still trying to contact the Borden, don't think he was open today, but i'll get him. Coax him into opening early on Saturday.

    looking forward to this, see y'all there.
  • killerchef Posts: 1210
    Performance Poster killerchef
    12 Jun 2018 10:41 PM
    Quoting killerchef on 12 Jun 2018 08:29 PM
    albany crew all locked & loaded.  looking forward to a great day/night of many laughs & beers.   weather is going to be beaut.   see you boys in gnowy stix.  
    Quoting mickle on 12 Jun 2018 08:59 PM
    I thought you always had shit weather down there, you been tricking?
    mate you have seen it for yourself.  shit house all the time.  but thankfully mickle it does appear that it may clear just for a day or 2.  lol

    yep,  looking forward to keith mate.  try & lose trev somewhere on way down will ya.  : P

    all good stix.  thought you were going say he was out of piss for a second.  would have been issues. lol    i will try borden as well if you like mate.  will let him know it will be worth his while.
  • keith Posts: 1622
    Perth West Aust {SOR}
    Motor Head keith
    12 Jun 2018 10:46 PM
    Quoting killerchef on 12 Jun 2018 08:29 PM
    albany crew all locked & loaded.  looking forward to a great day/night of many laughs & beers.   weather is going to be beaut.   see you boys in gnowy stix.  
    Quoting carbon fibre on 12 Jun 2018 10:07 PM
    yep, sure will.
    I spoke with manager of the Gnowy Pub, guess what, they don't do lunch. Doh!
    BUT, he is going to feed us, basic menu, burgers n such, but food will be available.

    I expect to roll into Gnowy right on midday. 
    Still trying to contact the Borden, don't think he was open today, but i'll get him. Coax him into opening early on Saturday.

    looking forward to this, see y'all there.
    Brings back memory's of our reconnaissance ride to Bruce Rock four or five years back ? No beer, food accom pub shut down. The fun has begun. On the road South today, Boyup Brook pit stop.




    HD Forums Australia - P1020378_1.jpg

  • carbon fibre Posts: 385
    Stage 1 Poster carbon fibre
    15 Jun 2018 12:03 PM
    weather looks perfect, if ya on the fence, get off it and push the start button.
    looking like 30+ so far, pub is booked out , but other accommodation is available in Bremer
    See ya'll tomoz
  • Baloffski Posts: 1235
    Victoria
    Performance Poster Baloffski
    15 Jun 2018 04:38 PM
    Quoting killerchef on 12 Jun 2018 08:29 PM
    albany crew all locked & loaded.  looking forward to a great day/night of many laughs & beers.   weather is going to be beaut.   see you boys in gnowy stix.  
    Quoting carbon fibre on 12 Jun 2018 10:07 PM
    yep, sure will.
    I spoke with manager of the Gnowy Pub, guess what, they don't do lunch. Doh!
    BUT, he is going to feed us, basic menu, burgers n such, but food will be available.

    I expect to roll into Gnowy right on midday. 
    Still trying to contact the Borden, don't think he was open today, but i'll get him. Coax him into opening early on Saturday.

    looking forward to this, see y'all there.
    Quoting keith on 12 Jun 2018 10:46 PMedited: 14 Jun 2018 10:11 PM
    Brings back memory's of our reconnaissance ride to Bruce Rock four or five years back ? No beer, food accom pub shut down. The fun has begun. On the road South today, Boyup Brook pit stop.




    HD Forums Australia - P1020378_1.jpg

    Alcohol Barons, ha, you guys got no hope... Have a bloody fuckenfantastic weekend ya barsteads!
  • carbon fibre Posts: 385
    Stage 1 Poster carbon fibre
    15 Jun 2018 06:07 PM
    Quoting killerchef on 12 Jun 2018 08:29 PM
    albany crew all locked & loaded.  looking forward to a great day/night of many laughs & beers.   weather is going to be beaut.   see you boys in gnowy stix.  
    Quoting mickle on 12 Jun 2018 08:59 PM
    I thought you always had shit weather down there, you been tricking?
    Quoting killerchef on 12 Jun 2018 10:41 PM
    mate you have seen it for yourself.  shit house all the time.  but thankfully mickle it does appear that it may clear just for a day or 2.  lol

    yep,  looking forward to keith mate.  try & lose trev somewhere on way down will ya.  : P

    all good stix.  thought you were going say he was out of piss for a second.  would have been issues. lol    i will try borden as well if you like mate.  will let him know it will be worth his while.
    Spoke with the Borden Pub, they will be open for us at 2:30pm, all is good with the world

    see ya's in the morning
  • keith Posts: 1622
    Perth West Aust {SOR}
    Motor Head keith
    16 Jun 2018 06:58 PM
    Quoting mickle on 12 Jun 2018 08:59 PM
    I thought you always had shit weather down there, you been tricking?
    Quoting killerchef on 12 Jun 2018 10:41 PM
    mate you have seen it for yourself.  shit house all the time.  but thankfully mickle it does appear that it may clear just for a day or 2.  lol

    yep,  looking forward to keith mate.  try & lose trev somewhere on way down will ya.  : P

    all good stix.  thought you were going say he was out of piss for a second.  would have been issues. lol    i will try borden as well if you like mate.  will let him know it will be worth his while.
    Quoting carbon fibre on 15 Jun 2018 06:07 PM
    Spoke with the Borden Pub, they will be open for us at 2:30pm, all is good with the world

    see ya's in the morning
    Great ride to Bremer Bay with a couple of pit stops.HD Forums Australia - P1020384.JPG

    HD Forums Australia - P1020386.JPG

  • killerchef Posts: 1210
    Performance Poster killerchef
    17 Jun 2018 04:41 PM
    was a cracking ride.  great to say gday to some blokes i haven’t seen for years & meet some new fellas too. 

    great run stix. boys down here already want to do again next year.  Lol. 
  • johno1 Posts: 191
    Perth, NOR
    Stock Poster johno1
    17 Jun 2018 06:35 PM
    Another FFF done and dusted. Excellent weekend with plenty of K's done at a good pace.

    Great to catch-up with some old faces and meet some new ones. 

    Cheers for organising Stix and look forward to the 9th annual FFF next year.

    Johno
  • Bobtail Posts: 1658
    Mandurah Western Australia
    Motor Head Bobtail
    17 Jun 2018 07:19 PM
    Gday Guys and Gals...
    Been a while since posting on here...had my head in the clouds for a while...
    Thank you for organising and leading this ride Stixy…
    Great to catch up with old friends and having a blast of a ride. The weather was anything but frosty, or wet...in fact it was perfect.
    BT
  • keith Posts: 1622
    Perth West Aust {SOR}
    Motor Head keith
    17 Jun 2018 09:56 PM
    Great ride again, thanks to Stix for organizing the pub stops, Quinny lunch on the way home.HD Forums Australia - P1020387.JPG

  • carbon fibre Posts: 385
    Stage 1 Poster carbon fibre
    20 Jun 2018 11:04 AM
    yep, great riding, great company, great to meet some new faces.
    Working on a new venue for next year already.
    Cheers to the next one.
  • mickle Posts: 1866
    Meadow Heights Victoria
    Motor Head mickle
    20 Jun 2018 11:07 AM
    You lot don't take many pictures, to busy riding I suppose.
  • killerchef Posts: 1210
    Performance Poster killerchef
    20 Jun 2018 01:39 PM
    lol  your right mickle.  here is a few more.






3/4
© 2018 - 1.0.4.2